מדיניות החזרות וביטולים
מדיניות החלפות והחזרות
המפורט להלן כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: "החוק").
החברה אינה מאפשרת החלפת מוצרים, אלא אך ורק החזרה כנגד זיכוי כספי או גיפט קארד (שובר מתנה) על מנת לבצע רכישה באתר.
יש להחזיר את הפריט כשהוא ארוז היטב באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש או נגרם לו נזק או פגם. בנוסף, יש לציין על גביי האריזה את מספר הזמנה שסופק ע״י תנאור ופרטי התקשרות מלאים (שם ומשפחה, נייד ואימייל). לא יתקבלו פריטים שישלחו חזרה בשקית או כל אריזה שאינה מתאימה לתכשיטים.
החזרת המוצר (בין אם לקבלת גיפטקארד ובין לצורך זיכוי כספי) יתבצע ע״י איסוף שליח עד הבית חינם כל עוד הבקשה התקבלה תוך 14 יום ממועד מסירת הפריט לרוכש/למקבל המתנה.
פריט שנרכש באתר החברה (אונליין) לא ניתן לזכות/ לבצע החלפה בחנויות המותג.
מדיניות החלפת מוצר באמצעות קבלת שובר מתנה (גיפטקארד) לרכישה באתר
ניתן להחליף מוצר (למעט מוצר מקולקצית "הזהב והיהלומים" ו/או תכשיט שבמהלך מבצע ניתן במתנה) בתוך 14 יום ממועד מסירת התכשיט באמצעות הנפקת גיפטקארד (שובר מתנה) שישלח במייל בשווי רכישת הפריט ורק לאחר שנבדק במשרדי החברה נמצא תקין.
יובהר, כי תנאור תכשיטים בע"מ היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. אם ימצא כי נעשה בתכשיט שימוש שלא בהתאם להוראות הטיפול שהוא נענד ו\או נגרם לו נזק עקב שימוש לא תקין, לא תתאפשר החלפה, וניתן יהיה לקבל את הפריט חזרה באיסוף עצמי או על ידי שליח עד הבית בתשלום.
*החלפת פריט במבצע (למעט פריטים מקולקציית "זהב ויהלומים")- ניתן לבצע החזר תוך 7 ימים בלבד ממועד מסירת הפריט.
מדיניות ביטולים
עם הזמנת התכשיט (למעט תכשיט מתוך קולקצית "הזהב והיהלומים"), תהליך הרכישה נכנס לפעולה ונקלט אצלנו.
עסקה שבוטלה בטרם מסירת המוצר לחברת השילוח - במקרה כזה, הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. במידה וזו נעשתה באמצעות פייפל הזיכוי יופיע בחשבון הפייפל של הלקוח. הלקוח לא יחויב בעלות נוספת ויוחזר ללקוח הסכום המלא ששילם. זיכוי כספי יינתן כאמור בחוק, ואך ורק לאמצעי התשלום במעמד ביצוע העסקה.
עסקה שבוטלה לאחר מסירת המוצר לחברת השילוח - במידה ולקוח ירצה לבטל את הרכישה, יש באפשרותו לעשות כן בתוך 14 יום ממועד קבלת התכשיט (ובמידה ונרכש בזמן מבצע - בתוך 7 יום ממועד קבלת התכשיט). החזר כספי יינתן על הפריט בלבד. הזיכוי יעשה בהתאם לאופן בו שילם הלקוח, ובכפוף לדמי ביטול כמחויב בחוק: 5% מערך העסקה או 100 ש"ח - לפי הנמוך מביניהם.
על כל המוצרים שהוחזרו או הוחלפו להיות ארוזים באריזתם המקורית ושלא נעשה בהם שימוש.
יובהר, כי תנאור תכשיטים בע"מ היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. אם ימצא כי נעשה בתכשיט שימוש שלא בהתאם להוראות הטיפול שהוא נענד ו\או נגרם לו נזק עקב שימוש לא תקין, לא יתאפשר זיכוי, וניתן יהיה לקבל את הפריט חזרה באיסוף עצמי או על ידי שליח עד הבית בתשלום.
לעניין פריטים שנרכשו במבצעים (של עד 30%) - עסקה שבוטלה לאחר מסירת המוצר לחברת השילוח ניתן יהיה לבטלה בתוך 7 ימים ממועד קבלת התכשיט ויינתן החזר כספי על סכום הפריט בלבד בניכוי דמי ביטול כמחויב בחוק.
* יובהר כי פריטים שנרכשו במבצע של 30% ויותר, לא ניתן יהיה לבטל את העסקה אלא רק לבצע החלפה באמצעות קבלת שובר מתנה בכפוף לעמידה במדיניות החלפת מוצר שבמבצע.
חשוב!
תכשיטים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן לפי מידות או דרישות מיוחדות לא ניתן לבטל עסקה. כך גם לגבי תכשיט שמחירו גבוה מ-3000 ש”ח - לא ניתן לבטל עסקה.
על מנת לבטל את הרכישה, אנא צור קשר עם שירות הלקוחות שלנו service@tanaorjewelry.co.il או בשירות הצ׳אט באתר בשעות הפעילות.
לתשומת לבך, השתקפות ההחזר הכספי בחשבונך עשויה לקחת עד 6 שבועות - בהתאם למועדי החיוב של חברת האשראי שלך. מצד החברה, הזיכוי יטופל בתוך 14 ימי עסקים.
למדיניות החזרות והחלפות של חנות הפופ-אפ - לחצו כאן
צור קשר
לקוחות יקרים, פנייתכם חשובה לנו! ולכן אנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק מענה מהיר לכל בקשה ופניה שלכם.
במידה ויש לכם שאלות/הערות/בקשות בנוגע למדיניות הביטולים, החזרות והחלפות או בכל עניין אחר, אנא אל תהססו לפנות אלינו ב- service@tanaorjewelry.co.il ו/או באינסטגרם/פייסבוק שלנו ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי.